Buca Belediyesi’nin eğitimde fırsat eşitliği ilkesinden yola çıkarak hayata geçirdiği Dijital Dershane projesi, öğrencilerin başarı öykülerine yön veriyor. Liselere Geçiş Sınavı’na (LGS) bu sistemle hazırlanan Muhammed Çağan Demirtaş, 491 puan alarak %0.25’lik dilime girmeyi başardı.
sınıftan bu yana Dijital Dershane’yi kullandığını belirten Demirtaş, özellikle video derslerin ve deneme sınavlarının başarısında büyük etkisi olduğunu söyledi. “LGS’de temel olan şey deneme sınavları. Dijital Dershane sayesinde bol bol deneme çözdüm ve eksiklerimi bu sayede gördüm” diyen Demirtaş, projeye emeği geçen herkese teşekkür etti.
Anne Demirtaş: Maddi İmkânsızlık İçinde Büyük Fırsat
Muhammed’in annesi Oya Demirtaş ise ekonomik sıkıntılar nedeniyle dershaneye gidemeyen öğrenciler için Dijital Dershane’nin adeta bir kurtuluş olduğunu vurguladı. “Sosyal medyada görüp başvurduk. Oğlum özellikle 5. ve 6. sınıfta bu sistemden çok faydalandı. LGS’ye de yalnızca bu sistemle hazırlandı ve çok güzel bir sonuç aldı. Belediyemize minnettarız” dedi.
Eğitimde Erişilebilirlikte Örnek Proje
Buca Belediyesi'nin sunduğu bu dijital olanak, yalnızca akademik başarıya değil, aynı zamanda eğitimde fırsat eşitliğine de hizmet ediyor. Maddi imkânlara takılmadan her çocuğa eşit öğrenme şansı sunan sistem, diğer yerel yönetimlere de örnek teşkil ediyor.
Buca Belediye Başkanı’nın liderliğinde sürdürülen Dijital Dershane, eğitimdeki dijital dönüşümün yerelden nasıl güçlü bir etki yaratabileceğini bir kez daha ortaya koyuyor.
Buca Belediyesi Dijital Dershane Başarının Anahtarı Oldu
Buca Belediyesi'nin eğitimde fırsat eşitliği sağlayan Dijital Dershane projesi, LGS'de yüksek puan alan öğrencilerle başarının simgesi haline geldi. Genç Muhammed Çağan Demirtaş, 491 puanla Buca'nın gururu oldu.
Yayınlanma :
28.07.2025 12:07
Güncelleme :
28.07.2025 12:07


Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: