Karşıyaka Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri tek merkezde toplayan ÇÖZMER sistemi sayesinde 2025 yılı boyunca toplam 76 bin 99 başvuruyu çözüme kavuşturdu. Farklı iletişim kanalları üzerinden iletilen başvurular, Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde anlık olarak kayıt altına alındı ve ilgili birimlere yönlendirildi.
Çağrı Merkezi, WhatsApp hattı, sosyal medya ve diğer başvuru kanalları aracılığıyla belediyeye ulaşan talepler; temizlik, çöp toplama, park-bahçe, ulaşım ve ilaçlama gibi pek çok alanda değerlendirildi. Belediye ekipleri, özverili çalışmalarıyla sorunlara hızlı müdahalede bulunurken, vatandaşlar da süreç ve sonuç hakkında SMS yoluyla bilgilendirildi.
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, katılımcı yönetim anlayışıyla hareket ettiklerini belirterek, ilçenin dört bir yanından gelen tüm talepleri tek merkezden takip ettiklerini ifade etti. ÇÖZMER sistemi sayesinde birimler arasında güçlü bir koordinasyon sağlandığını vurgulayan Ünsal, vatandaş memnuniyetini esas alan “hızlı iletişim, etkin çözüm” anlayışını kararlılıkla sürdürdüklerini dile getirdi.
Başkan Ünsal, temel hedeflerinin vatandaşların taleplerine eksiksiz yanıt vermek ve sorunları en kısa sürede çözmek olduğunu belirterek, Karşıyaka’yı daha yaşanabilir bir kent haline getirmek için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini söyledi.
Etiketler
#Karşıyaka
#ÇÖZMER
#YerelYönetim
#HızlıÇözüm
#VatandaşOdaklıHizmet
#YıldızÜnsal
#KarşıyakaBelediyesi
Karşıyaka Belediyesi’nden 1 Yılda 76 Bin Talebe Çözüm
Karşıyaka Belediyesi, ÇÖZMER sistemi aracılığıyla son bir yılda vatandaşlardan gelen 76 bin 99 başvuruyu değerlendirerek talepleri hızlı ve etkin biçimde sonuçlandırdı.
Yayınlanma :
22.12.2025 19:06
Güncelleme :
22.12.2025 19:06
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: