Pınar Süt ve Pınar Et, 33. WorldFood İstanbul 2025 Fuarı’nda yeni ürünlerini tanıtarak ziyaretçilerden büyük beğeni topladı. 2–5 Eylül tarihlerinde TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen fuara 155 ülkeden yaklaşık 3 bin marka katıldı.
Pınar, ihracatını artırmak ve premium ürünlerini yeni pazarlara ulaştırmak için fuarda süpermarket zincirleri, AB ve Ortadoğu ülkelerinden dağıtımcılar ile HoReCa segmentinden tüketicileri ağırladı. 2024 yılında Pınar Süt, 42,8 milyon dolar ihracat geliriyle 37 ülkeye ürün gönderirken, Pınar Et ise nitelikli şarküteri ürünleriyle 30 ülkeye 4,9 milyon dolar ihracat yaptı.
Pınar Süt, Fransa, İsviçre, İrlanda, Finlandiya, Bulgaristan, Yunanistan, Macaristan ve Bosna Hersek’e yeni pazarlara açılarak ihracat portföyünü genişletti. Satışlarının yarısından fazlası Körfez ülkelerine yapılırken, Pınar Et KKTC, Irak ve Azerbaycan’daki varlığını güçlendirdi.
Fuarda Pınar Süt, Labne, Süzme Peynir, Laktozsuz ve Aromalı Labne ile Protein Sütleri gibi ürünlerini ön plana çıkardı; yeni ürünleri Ekşi Krema, Sade Protein Süt ve Karamelli ile Çilekli Sos’u tanıttı. Pınar Et ise Aç Bitir Hindi Füme, Tahinli Tepsi Böreği ve Planty Power Vegan Nugget gibi öne çıkan ürünlerini ziyaretçilerle buluşturdu. Aç Bitir Hindi Füme yüksek protein ve düşük yağ içeriğiyle dikkat çekerken, Tahinli Tepsi Böreği dondurulmuş tatlı börek kategorisinde öncü oldu.
33,WorldFood İstanbul, Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma noktası olarak üreticilere ihracat potansiyelini artırma, yeni pazarlara açılma ve global alıcılarla temas fırsatı sunuyor.
Etiketler:
#Pınar #WorldFoodİstanbul #İhracat #PınarSüt #PınarEt #YeniÜrünler #GıdaSektörü #HoReCa #PremiumÜrün #İzmir #TÜYAP
Yorumlar
Kalan Karakter: