Turkcell'den çalışanlarına 100 saatlik 'Pazarlama Master Programı'
Turkcell, çalışanlarına yönelik önemli bir pazarlama eğitim seferberliği başlattı. Turkcell çalışanları hangi ekipte, hangi uzmanlık alanında olursa olsun Turkcell Akademi'nin...
Yayınlanma :
20.12.2017 12:58
Güncelleme :
20.12.2017 14:00


Çalışan eğitimleri konusunda önemli uygulamalara imza atan Turkcell, bölüm ve uzmanlık alanından bağımsız tüm çalışanlarının faydalanabildiği pazarlama master programını hayata geçirdi. Şirket çalışanları için eğitim alanında yapılan en önemli seferberliklerden biri olan pazarlama master programıyla Boğaziçi, Wharton, Illionis gibi dünya çapındaki üniversitelerden duayenlerin eğitim verdiği uzun soluklu bir eğitim yolculuğu hazırlandı. Pazarlama master programı, tüm yıla yayılan ve 100 saat eğitimle bir şirket içerisinde verilen en kapsamlı pazarlama programı olma özelliğini taşıyor. Bu programla Turkcell çalışanları teoriden pratiğe, konvansiyonel pazarlamadan dijital pazarlamaya kadar birçok konuyu ülkemizin ve dünyanın en değerli hocalarından öğrenme fırsatı buluyorlar.
Turkcell olarak pazarlama farkındalığına yönelik çok kapsamlı bir eğitim seferberliği başlattıklarını belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, "Turkcell Akademi'yle imza attığımız Türkiye'nin en büyük pazarlama programı olan Turkcell Pazarlama Master Programı ile stratejik önceliklerimiz çerçevesinde şirketimize ve çalışanlarımıza değer katıyoruz. Turkcell'i bölgede lider yapacak, en değerli varlığımız olan Turkcell çalışanlarının, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamasını, küresel ürünleri doğru şekilde müşterilerine sunmasını ve ortak pazarlama bakış açısıyla hareket etmesini amaçlıyoruz. Çalışanlarımızın eğitime ve işinde profesyonelliğe verdikleri önemi de bu sayede anlamış oluyoruz" dedi.
İlk 10, Turkcell desteğiyle yüksek lisans yapacak
Programda verilen eğitim ve seminerlerle Turkcell çalışanlarının pazarlamayı A'dan Z'ye öğrenip kendilerine yeni bir uzmanlık katmaları amaçlanıyor. Çalışanların kariyerlerini parlatacak üniversite sertifikaları ve MBA'ye kadar uzanan mezuniyet ödülleriyle zenginleştirilen Türkiye'nin en büyük pazarlama programında, online ve sınıf içi derslerden oluşan 50 saatlik ilk dönem sonunda 750 kişi Wharton sertifikasını alarak mezun oldu. Ekim ayında başlayan ikinci dönemde ise katılımcılar, Illinois Üniversitesi ve Boğaziçi Üniversitesi'nden dijital dünyada pazarlama dersleri alarak, değerlendirme sınavları sonrasında sertifikalarını alabiliyorlar. Her iki dönemde katılım, sınav performansı, vaka ve kanvas çalışmasında alınan değerlendirme notlarıyla hesaplanan toplam puanına göre ilk 10 Turkcell'li Türkiye'nin önde gelen üniversitelerinden MBA programlarına katılmaya hak kazanacak. Yurtiçi yüksek lisans yerine, yurtdışına gitmek isteyenlere de dünyanın en iyi pazarlama okulu Kellogg Üniversitesi'ne giderek 5 gün sürecek Bireysel Pazarlama Stratejisi sertifika programına katılma fırsatı sağlanacak.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: